שירות לקוחות:

073-7761900

כל מה שרציתם לדעת על בריכות שחייה מפיברגלס

אם אתם רוצים להקים בריכת שחייה בחצר הביתית שלכם אתם ממש לא מוגבלים לבריכת בטון בלבד. לעתים הבחירה בין בריכת בטון יקרה ומורכבת לבין בריכת עמודים, שלא משרה את אותה האווירה משאירה אתכם ללא אפשרות נוספת. אולי אתם מכירים את הפיברגלס ממוצרים אחרים כמו מוטות פיברגלס או חליפות פיברגלס, אך גם בריכת פיברגלס קיימת והיא מספקת מגוון רחב של יתרונות.

בריכות שחייה פיברגלס דגמי 2019 חדשים - פלגים בריכות שחיה

מהן בריכות פיברגלס ואיך בונים אותן?

פיברגלס הוא חומר חזק מאוד שמיוצר בתעשייה והוא מורכב מסיבי זכוכית. בגלל שמוצר הפיברגלס מיוצר בתעשייה הוא יכול להיות חזק או חלש יותר, גמיש או קשיח יותר – הכול תלוי בתכונות שרוצים להקנות לו. זה גם מסביר מדוע המחיר שלו משתנה. עם פיברגלס אפשר ליצור מגוון רחב של מוצרים, ביניהם גם מוצרים קטנים כמו כוסות וקופסאות, וכמובן מוצרים גדולים יותר כמו בריכות. הייצור של בריכת פיברגלס נעשה בשלמותו במפעל והבריכה מובלת עד לחצר הביתית שלכם, שם יכניסו אותה אל בור שנחפר בהתאמה לממדים שלה. הבריכה מורכבת ממקשה אחת וזה מסביר את היתרונות שלה.

המחיר אטרקטיבי יותר

בריכת פיברגלס הרבה יותר זולה מבריכת בטון. היא אמנם יקרה יותר מבריכות עמודים או בריכות מתנפחות אך בכל זאת המחיר נוח לכל כיס. תמורת כמה עשרות אלפי שקלים תוכלו לקבל בריכות פיברגלס חלומית שתמיד רציתם להציב בחצר ביתכם. בריכת פיברגלס יכולה לעלות בין 15 ועד 80 אלף ש"ח בממוצע כאשר בריכה ממוצעת המספיקה ל-10 אנשים יכולה לעלות עד 30 אלף ₪. כמובן שבריכות במחירים גבוהים יותר יהיו איכותיות וגדולות יותר, כאשר האיכות נמדדת בעיקר בעיצוב. העמידות של הבריכה תהיה גבוהה מאוד בכל מקרה הודות לתכונות הפיברגלס.

עמידות טובה לאורך זמן

העמידות של בריכת פיברגלס היא אחת מנקודות החוזק המשמעותיות שלה. בריכה זו עמידה לאורך זמן כך שגם אחרי שנים רבות עדיין תוכלו להשתמש בה גם עם מערכת חימום לבריכה ביתית. כמובן שיש צורך לתחזק את הבריכה הזו, אך בכל זאת התחזוקה תהיה הרבה יותר פשוטה מאשר תחזוקה של בריכות בטון. בריכת פיברגלס לא צריכה איטום, לא על ידי יריעות PVC , יריעות ויניל או כל חומר אחר המוכר מבריכות בטון. כאמור, פיברגלס הוא חומר חזק מאוד שבתעשייה עומלים על כך שיהיה עמיד לאורך זמן גם במתאר מימי קבוע. כמו כן, הפיברגלס עמיד לכימיקלים כך שתוכלו להשתמש באילו חומרים שתרצו לתחזוקה ולניקוי.

הבנייה מהירה ופשוטה

הקמת בריכות שחייה מבטון זהו פרויקט שאורך זמן רב, דורש הקמת תשתיות וכרוך בשלבי בנייה ארוכים. גם הרעש והלכלוך המתלווים לבנייה עלולים לפגוע באיכות החיים שלכם ושל שכניכם. הקמת בריכת בפיברגלס הרבה יותר מהירה, כשהבריכה מונחת שלמה ומחוברת לתשתית, והצבתה אינה כרוכה ברעש או בלכלוך.

להצעת מחיר ולפרטים נוספים