שירות לקוחות:

073-7761900

עיצוב בריכות שחיה ביתיות

כל סגנונות העיצוב בהתאמה אישית

חולמים על בריכת שחייה משלכם בשטח החצר? זה הזמן לדעת יותר על סוגי הבריכות העומדות לרשותכם ועל סגנונות העיצוב של סוגי הבריכות השונות.

חלום בריכת שחייה פרטית הוא ללא ספק חלום משותף לכל אילו מביניכם המתגוררים בבית פרטי עם חצר גדולה המאפשרת את הצבתה או הקמתה של בריכת שחייה ביתית ופרטית משלכם.

עיצוב בריכות שחיה ביתיות - פלגים בריכות שחיה

תחום בריכות החצר הפרטיות כולל בתוכו מספר סוגו בריכות כגון:

עיצוב בריכה מתועשת

בריכה פרטית המוצבת בתוך האדמה. בריכות אלו מיוצרות מלוחות ופאנלים מיוחדים והן מחופות בציפוי ויניל המאפשר לכם לבחור בין מספר סגנונות הדפס שונים.

עיצוב בריכה מתועשת - פלגים בריכות שחיה דגמים 2024 חדשים

צרו קשר לכל נושא ושאלה בתחום עיצוב הבריכות

עיצוב בריכת בטון

בריכה שחייה פרטית הנבנית בתוך האדמה באמצעות יציקת בטון. בריטה זו מחופה ברוב המקרים באריחי קרמיקה בצבעים, צורות וגדלים שונים. בריכות הבטון מאפשרות עיצוב פסיפס אומנותי ומרהיב ביופיו.

עיצוב בריכת בטון - פלגים בריכות שחיה גלישה מבטון

עיצוב בריכת פיברגלס

בריכת חצר נוספת המוצבת בתוך האדמה. בריכה זו מיוצרת מחומר הפיברגלס בעל חיפוי מבריק והיא מגיעה בגדלים וצבעים שונים.

עיצוב בריכות עיליות

הגדרה כללית לכל סוגי הבריכות המוצבות על גבי הקרקע. בריכות אלו מיוצרות מיריעות PVC ופוליאסטר והן מגיעות בגדלים שונים.

עיצוב בריכות עיליות

איזה סוג בריכה אתם מעדיפים?

הצבתה של בריכת שחייה פרטית בחצר חייבת להיעשות בהתאם לגודל השטח העומד לרשותכם, מסגרת התקציב העומדת לרשותכם לצרכי הקמת הבריכה ותפעולה, וכמובן, העיצוב המועדף עליכם ביותר. עיצוב בריכות שחיה מתאפשר לרוב בכל סוגי הבריכות המוטמעות בתוך בטן האדמה, לרבות, בריכת בטון, בריכה מתועסת ובריכת פיברגלס, כאשר הסגנון העיצובי מתאפשר בין היתר בהתאם לגודל הבריכה וסוגי החיפוי המועדפים עליכם ביותר. בבריכות בטון או בריכות מתועשות ההיצע העיצובי גדול יותר מבריכות הפיברגלס וזאת מכיוון שהן ניתנות לחיפוי באמצעים שונים כגון אריחי קרמיקה בבריכות הבטון וציפוי ויניל בעל הדפסים ועיטורים מיוחדים במיוחד עבורכם בבריכות המתועשות.

בריכות חצר מעוצבות

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של חברות העוסקות ומתמחות בתכנון והקמה של בריכות חצר פרטיות המוצבות בתוך הקרקע וזאת לצד היצע הולך וגדל של בריכות עיליות אותן ניתן לרכוש ממגוון בתי עסק העוסקים בתחום.

בריכת חצר מעוצבת חייבת מצד אחד להיות מותאמות לצרכי הרחצה שלכם ולמספר האנשים העתידים להשתכשך בבריכה במקביל ומצד שני לגודל השטח העומד לרשותכם לצורך הצבת הבריכה, מיקום הבריכה (חזית הבית או בחצר האחורית), עיצוב הגינה והחצר ופרמטרים נוספים אותם מומלץ לבחון באמצעות יועצי בריכות מנוסים בתחום.

הצבתה של כל אחת מהבריכות השונות, מחייבת אתכם לתכנן היטב גם את התשתיות הנדרשות לצורך תפעול הבריכה ברמה השוטפת: משאבות סינון, נקודות חשמל וכדומה. היוועצות מוקדמת עם יועצי בריכה העוסקים ומתמחים בתכנון בריכות חצר מעוצבות, תאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בדרך לשחייה מרעננת לאורך כל עונת הרחצה אצלכם בחצר הבית…יש קיץ יותר מרענן מזה?

להצעת מחיר ולפרטים נוספים