שירות לקוחות:

073-7761900

בריכות בטון סקימרים

בריכת סקימרים הגשימו את החלומות שלכם

מה היא בריכת סקימרים? מה חשוב לדעת על בריכת סקימרים ומדוע בריכות אלו נחשבות לבריכות המומלצות ביותר לסביבת המגורים הפרטית? מוזמנים להתרשם ממגוון הפרויקטים שלנו באתר ולאחר מכן ליצור איתנו קשר לקבלת מענה על כל שאלות אלו ועוד.

בריכה פרטית בחצר הבית הפכה בשנים האחרונות לחלום הרטוב של אלפי ישראלים המתגוררים בדירות גן ובתים פרטיים. בריכה לחצר הבית היא למעשה בריכה פרטית אותו ניתן לבנות, להתקין ולהציב בכל חצר וגינה וזאת בהתאם לגודל החצר העומדת לרשותכם ובהתאם לסוג הבריכה המתאימה ביותר עבורכם.

לחצו לקבלת מידע נוסף ומעמיק בנושא

בריכות השחייה הפרטיות מסווגות לשני סוגים עיקריים של בריכות חצר, האחד כולל בתוכו את כל אותן בריכות עיליות המוצבות על גבי האדמה, והשני, כולל בתוכו את כל סוגי הבריכות המותקנות בתוך בטן האדמה, לרבות, בריכה מתועשת המיוצרת מלוחות ופאנלים מיוחדים, בריכות בטון המיוצרות באמצעות יציקת בטון ובריכות פיברגלס המיוצרות מחומר הפיברגלס. בריכות אלו מוצעות לכם כיום בגדלים וצורות שונות וזאת בהתאם לפרמטרים שונים כגון: גודל בריכה בהתאם לגודל השטח העומד לרשותכם, היקף מי הבריכה הנדרש לכם, מערכות הציוד הנדרשות לצרכי תחזוקת ותפעול הבריכה ברמה השוטפת (מערכות סינון, חדר משאבות וכו).

מה היא בריכת סקימרים למעשה?

בריכת סקימרים היא למעשה בריכת שחיה פרטית המוצבת בתוך בטן האדמה שבה הותקן אביזר לפינוי מים המכונה סקימר. אביזר ייעודי זה מוצב בחלק העליון של דופן הבריכה כאשר חלקו העליון ממוקם מעל פני המים ואילו חלקו התחתון מתחת לפני המים. תפקידו של הסקימר הוא להתחבר לאביזר המכונה: אינלט המצוי במשאבת סחרור המים וזאת לצרכי פעולת פיזור מים מסוננים מדפנות ורצפת הבריכה באופן רציף. אביזרי סקימר ו-אינלט מבטיחים לכם פעולת מים מסוננים רציפה ועצם התקנתן בכל אחת מסוגי הבריכות המותקנות בתוך בטן האדמה מסייעת לכם להוזיל באופן משמעותי את עלויות ההקמה של הבריכה. גם הסקימר וגם האינלט יוצרים עבורכם אפקט זרימה של מי הבריכה ובכך נחסכת מכם הפעולה לבניית מיכלי איזון ותעלות גלישה מסביב לדפנות הבריכה והדבר מוזיל באופן משמעותי את עלויות בניית הבריכה.

כיום, תוכלו למצוא מספר סוגי סקימרים המותאמים לאופי וסוג בריכת השחייה אותה אתם מתכננים לבנות בשטח החצר, לרבות, בריכות בטון, בריכות מתועשות ובריכות פיברגלס. יתרונותיה של בריכת הסקימרים, מעבר לעובדה שהיא מוזילה עבורכם את עלויות ההקמה של הבריכה, כוללים בין היתר גם שמירה מקסימאלית על מי בריכה נקיים וזאת מכיוון שהסקימר ביחד עם פעולת האינלט מסננים את הלכלוך ומנקים גם את קרקעית הבריכה וגם את הלכלוך הצף על פני המים באופן רציף וקבוע. לכלוך זה מועבר למשאבה הייעודית של מי הבריכה, כאשר הלכלוך שנלכד מועבר לרשתות האיסוף במשאבה ואילו המים המסוננים חוזרים למי הבריכה באופן רציף.

התקנת הסקימרים מסייעת לכם גם בחיסכון אנרגטי של פעולת משאבות הסינון ולכן בריכה פרטית עם סקימרים היא הבריכה המומלצת ביותר לכל סביבת מגורים.

סגור

להצעת מחיר ולפרטים נוספים