שירות לקוחות:

073-7761900

כתבה במגזין שמנת - עיתון הארץ

 

תזרמו עם זה

זה כבר לא עניין למיליונרים בלבד. יותר ויותר אנשים מוותרים על בריכת השחייה השכונתית ועל חוף הים לטובת בריכה פרטית בחצר. בכלל, רוב דיירי הבתים צמודי הקרקע חושבים על בריכה. מדוע? כי זה יותר חסכוני במים מלתחזק גינה, מעלה את ערך הבית, מספק תעסוקה לילדים, יוצר מקום מצוין לארח את החברים הטובים או את העמיתים העסקיים וגם מעניק הזדמנות לפעילות גופנית כיפית ומרעננת מבלי לעזוב את הבית.

את החלום על בריכה בהישג יד מספקת בישראל חברת "פלגים", המתמחה בהקמת בריכות שחייה ביתיות ומזרקות. לדברי אבנר צדוק, מנכ"ל החברה, "בריכה היום לא נבנית בחלק האחורי של הבית אלא במרכזו, כשלעיתים הבית נבנה מסביב לבריכה. הבריכה היא הרהיט המרכזי בבית".
בתחום העלות הטווח הוא רחב ולכן יש הזדמנות גם למעמד הביניים להינות מבריכה פרטית. ראוי לציין כי מחיר הבריכה נקבע על פי מספר פרמטרים, ביניהם גודל, רמת גימור, סוג מערכת הסינון וחומרי החיטוי ותוספים מיוחדים כגון מושבים מערכות הידרותרפיה. כמובן שבריכה גם דורשת תחזוקה שוטפת, אבל גם זה לא בשמיים. אבנר צדוק מסביר, שכמו בכל מוצר עם אורך חיים ארוך, צריך להקפיד על בחירות נכונות בשלב ההקמה. "אם מראש מתקינים מערכות פשוטות ואמינות, אז קוטפים את הפירות בהמשך. לעיתים, ההוצאה הראשונית תהיה קצת יותר גבוהה אבל הלקוח נהנה מכך שאחרי ההתקנה אין כמעט הוצאות שוטפות".
כחלק מהחיפוש של כולנו אחרי פעילות ספורטיבית שתהיה גם מענגת זיהה אבנר צדוק את הדרישה הגוברת לאמצעים טכנולוגיים שיאפשרו שחייה ספורטיבית בבריכות קטנות. לאור דרישת הלקוחות פיתחה חברת פלגים טכנולוגיה חדשה של זרמים לבריכה, אשר מאפשרת ליהנות מכל התועלת של בריכה אולימפית ושל בריכת זרמים ללא האספקטים השליליים.
צדוק מסביר: "בחצר בית ישראלי בדרך כלל אין מקום מספיק לבריכה ארוכה שתאפשר אימוני שחייה ולכך משמשות בריכות הזרמים. אבל, בבריכות הזרמים שהיו קיימות בשוק, השחיין שוחה מול נקודה בקיר שדוחפת את המים בכיוון אחד. זה רועש מאוד ומקשה על הראייה ודורש אימונים מקדימים ללמוד להשתמש במתקן. לדעתי זה נוגד את המטרה שלשמה בונים בריכה פרטת והורס את החוויה והכיף. בבריכה שפיתחתי, השחיין שוחה נגד מסה אדירה של מים ומקבל את ההתעמלות, ואף את תחושת המדיטציה, שהוא מבקש לקבל בבריכה, אבל הכל שקט, רגוע ועדין. יש מוזיקה מתחת למים ואתה יכול להתאמן בתנאים שלך, רק בלי כל הבלאגן מסביב".
לפיתוח הטכנולוגיה הזו הגיע צדוק בעבקות בקשה של אחד מלקוחותיו: "מדובר באדם מבוגר שאוהב לשחות מדי יום עקב רצונו לשמור על כושר ועל הבריאות. יחד עם זאת, הוא לא חיפש להתכונן לאיזשהי תחרות אלא רק לשחות להנאתו. חיפשתי דרך כיצד לספק לו את תנאי השחייה הטובים ביותר ואחרי מחשבה פיתחתי את הטכנולוגיה הייחודית. הלקוחות אצלם התקנתי את הטכנולוגיה היו מאוד מרוצים".
אז אם אתם מחפשים לעלות מדרגה בניצול חלקת האלוהים הפרטית, האפשרות של בריכה היא אפשרות בת השגה, שמשדרגת את איכות החיים ואת ערך הנכס עשרות מונים מעל להשקעה הנדרשת להקמתה.

להצעת מחיר ולפרטים נוספים