שירות לקוחות:

073-7761900

הקמת בריכות שחייה

אמנות המים עיצוב ובניית הבריכה המושלמת שלך - פלגים בריכות שחיה
אמנות המים עיצוב ובניית הבריכה המושלמת שלך - פלגים בריכות שחיה
המדריך האולטימטיבי לבניית בריכת החצר האחורית שלך - פלגים בריכות שחיה
המדריך האולטימטיבי לבניית בריכת החצר האחורית שלך - פלגים בריכות שחיה
הקמת בריכת שחיה בעמק האלה - פלגים
הקמת בריכת שחיה בעמק האלה - פלגים
הקמת בריכת גלישה - פלגים
הקמת בריכת גלישה - פלגים
תכנון והקמת בריכות שחייה הר אדר
תכנון והקמת בריכות שחייה הר אדר
הקמת בריכות שחייה
הקמת בריכות שחייה
שלבי בנייה ביצירת בריכת שחייה בביתך מתחילה עד לסיום - פלגים בריכות שחיה
שלבי בנייה ביצירת בריכת שחייה בביתך מתחילה עד לסיום - פלגים בריכות שחיה
המדריך האולטימטיבי שלך לבניית בריכת שחייה ביתית - פלגים
המדריך האולטימטיבי שלך לבניית בריכת שחייה ביתית - פלגים
תכנון ובניית בריכות שחיה - פלגים
תכנון ובניית בריכות שחיה - פלגים
בניית בריכות שחיה הר אדר ירושלים
בניית בריכות שחיה הר אדר ירושלים
פלגים בניית בריכת שחייה ביתית
פלגים בניית בריכת שחייה ביתית
בניית בריכה ביתית ופרטית - פלגים
בניית בריכה ביתית ופרטית - פלגים
בניית בריכה ביתית
בניית בריכה ביתית

הקמת בריכת שחיה ביתית ותחזוקה מכל הסוגים

חברת “פלגים” הוקמה בשנת 1996 על ידי אבנר צדוק ומציעה שרותי הקמת בריכות שחייה, בניית בריכות שחיה ביתית הכוללים: תכנון כולל טרם ההקמה, הקמת בריכת שחיה ביתית ותחזוקה של בריכות שחייה פרטיות בכל רחבי הארץ. מראשית דרכה חרטה החברה על דגלה מקצוענות, לווי אישי לאורך כל שלבי התכנון וההקמה, שימוש בטכנולוגיה ירוקה החוסכת אנרגיה ומים, שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ולאדם. כל זאת תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, לא בכדי החברה גדלה בהתמדה כל שנה.

“פלגים” מאמינה כי שווק והתקנה של המוצרים האיכותיים והמתקדמים ביותר בארה"ב ואירופה מעניקים ללקוחותיה נוחות, שקט נפשי והנאה מרבית מבריכות השחייה לשנים רבות ולכן אנו מבצעים הקמת בריכות שחיה בשימוש חומרים איכותיים ועמידים ביותר – לצפייה בפרוייקטים המובילים לחץ כאן

בניית בריכת שחיה ביתית כרוכה בהבנה חדה של תהליכי בנייה, אישורים נדרשים ועלויות נלוות.

עמוד זה בוחן את המורכבויות של בניית בריכות שחיה ביתיות וסוגים שונים של בריכות שחייה – פיברגלס, טרומיים ובטון. על ידי פירוט שלב התכנון, האישורים הדרושים וההוצאות הנלוות, הקוראים יכולים לקבל החלטות מושכלות לגבי בחירת הבריכה המתאימה ביותר לצרכיהם.

תכנון המתקן

ללא קשר לסוג הבריכה, תכנון קפדני של הקמת בריכות שחייה או בניית בריכת שחיה ביתית הוא מעל הכל. סעיף זה מתאר את ההיבטים המכריעים של תכנון המתקנים, לרבות שיקולי מיקום, אמצעי בטיחות ושילוב גינון. הבנת כל היקף התכנון מבטיחה שהבריכה הסופית משלימה את האסתטיקה הכוללת של הנכס.

אישורים נדרשים

ניווט בנוף הרגולטורי חיוני במהלך בניית הבריכה. פלח זה מספק תובנות לגבי האישורים, ההיתרים והבדיקות הנדרשות עבור כל סוג בריכה. הקוראים מקבלים הבנה ברורה של תהליך הרגולציה, ותורמים למסע בנייה חלק.

הקמת בריכות שחייה פיברגלס: שילוב של בטיחות ופשטות

בריכות פיברגלס מציעות תהליך התקנה מהיר, הידוע בעמידותן ותחזוקה נמוכה. חלק זה מתעמק בתהליך הבנייה, תוך הדגשת שלבים מרכזיים כגון חפירה, מיקום המעטפת המוכנה מראש, וגימור. מידע על ההיתרים הנדרשים והעלויות הנלוות מסופק גם כדי לתת סקירה מקיפה.

מתקן בריכת פיברגלס ידוע בתכונות הבטיחות שלו ובפופולריות הרווחת שלו. המורכב משכבות של חומר פיברגלס העשוי מסיבי זכוכית עדינים, בולט כחומר גמיש אטום לנזקי מים. בניית בריכות שחייה ביתיות כאלה פשוטה יותר באופן ניכר בהשוואה לסוגים אחרים. הבריכה מיוצרת מחוץ לאתר במפעל בפיקוח מקצועי ומועברת למקום הלקוח כיחידה אחת וקלת משקל. הבריכה כוללת מעטפת עבה (10-15 ס"מ) עם גימור עמיד כמו אקריליק, בטון או ג'ל, הבריכה לא רק מתהדרת בעמידות לטווח ארוך אלא גם מציעה מספר יתרונות נוספים.

יתרונות מרכזיים

– קלות התקנה: בריכת הפיברגלס בנויה מראש במפעל, מה שמבטיח דיוק ובקרת איכות. הוא מגיע למקום הלקוח כיחידה שלמה, מה שהופך את תהליך ההתקנה למהיר ופשוט יותר באופן משמעותי מאשר סוגי בריכות אחרים.

– קל משקל ונייד: אופיו הקל משקל מפשט את ההובלה והטיפול. בריכת הפיברגלס ניתנת להתקנה במקומות ומשטחים שונים, מה שמעניק גמישות והתאמה להגדרות שונות.

– תחזוקה נמוכה: עם גימור משטח עמיד, בריכת הפיברגלס דורשת תחזוקה מינימלית. כל תיקון עתידי, במידת הצורך, יכול להסתיים במהירות, לרוב תוך מספר שעות, מה שמבטיח קלות תחזוקה לבעל הבית.

– עיצוב להתאמה אישית: לקוחות יכולים לבחור מתוך מגוון עיצובים קיימים או לבחור בעיצוב מותאם אישית המתאים להעדפותיהם. גמישות זו מאפשרת התאמה אישית להעדפות האסתטיות של בעל הבית.

– תהליך התקנה מהיר: התהליך כולו, מייצור ועד התקנה, מהיר יותר בהשוואה לסוגי בריכות אחרים. בתוך ימים ספורים, בריכת הפיברגלס יכולה להיות מוכנה לשימוש, ולספק תפנית מהירה לאלו הלהוטים ליהנות ממתקן השחייה החדש שלהם.

בניית בריכת שחיה מפיברגלס משלבת בטיחות, עמידות ויעילות. תהליך ההתקנה היעיל שלו, יחד עם דרישות תחזוקה נמוכות ואפשרויות עיצוב הניתנות להתאמה אישית, הופכים אותו לבחירה מושכת עבור בעלי בתים המחפשים תוספת נטולת טרחה ואסתטית לנכס שלהם.

מהם שלבי הקמת המתקן

– רכישת היתר: קבלת אישור מהרשויות המקומיות להקמת בריכת פיברגלס היא השלב הראשוני. הדבר כרוך בהגשת תוכניות ומפרטים לבדיקה וקבלת ההיתרים הנדרשים.

– חֲפִירָה: חפירת הבור לבריכה מתבצעת על פי תכנית הבנייה המאושרת. לממדים ולצורת החפירה יש חשיבות מכרעת להבטחת התאמה של הבריכה בצורה חלקה לחלל המיועד.

– התקנת מערכת פילוס קרקע וסינון: פינוי פסולת, אבנים ועודפי אדמה בעקבות החפירה. לאחר מכן מיישרים את השטח ומניחים את התשתית למערכות אינסטלציה וחשמל המבטיחות תשתית תקינה לבריכה ולסביבתה.

– התקנת בריכת פיברגלס: בריכת הפיברגלס, המגיעה כיחידה אחת, מוצבת בקפידה בחלל החפור. הבריכה מאובטחת היטב במקומה, וכל ההתאמות הנדרשות נעשות כדי להבטיח יישור נכון.

– מילוי חוזר: החללים מסביב לבריכת הפיברגלס מלאים בחומר נקי ונטול אבנים המכונה "שושום". חומר זה מבטיח תמיכה נאותה למבנה הבריכה.

– כיסוי וגימור: המבנה כולו מכוסה כדי להבטיח איטום ומשטח חלק. חומר הכיסוי, כגון אקריליק, בטון או ג'ל, מיושם ליצירת גימור עמיד ואסתטי.

– מילוי מים וטיפול כימי: הבריכה מתמלאת במים ומוסיפים טיפולים כימיים כמו מלח או כלור לפי העדפת הלקוח. תפקוד התשתית ואיכות המים של הבריכה נבדקים ביסודיות.

– נגיעות אחרונות: השלמת הבנייה כרוכה בהוספת טאצ' אחרון לשיפור האסתטיקה והנוחות. זה כולל פיתוח ועיצוב נוף של סביבת הבריכה, כמו גם שילוב של תכונות בטיחות כמו כיסויים, גידור וסולמות.

– אישור סופי: לאחר סיום הבנייה נדרש אישור סופי מהרשויות המקומיות. הדבר מבטיח כי בריכת הפיברגלס עומדת בתוכניות המאושרות ועומדת בכל תקני הבטיחות והרגולציה.

– תמחור: הקמת בריכות שחיה פיברגלס חסכוניות בהשוואה לסוגי בריכות אחרים. מה שהופך אותו לאופציה מתאימה לבעלי תקציב נמוך יחסית – צור עמנו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ והכוונה אז יאללה שנדבר?

הקמת בריכות שחייה מתועשת מוכנות: סקירה מקיפה

היתרונות של בריכות מתועשות טרומיות:

בריכות שחייה טרומיות צוברות פופולריות בזכות השילוב הייחודי שלהן של שני חומרים חזקים – בטון ובד פוליאסטר מצופה PVC. בריכות אלו, שאומצו על ידי הקהל הישראלי בשל היתרונות הבולטים שלהן, מציעות תהליך התקנה מהיר יחסית, עמידות לטווח ארוך ותכונות הניתנות להתאמה אישית.

– התקנה מהירה: בנייתן של בריכות טרומיות היא מהירה יחסית, ונמשכת בדרך כלל בין מספר ימים למספר שבועות. התקנה מהירה זו מאפשרת לבעלי בתים ליהנות מהבריכות שלהם מוקדם יותר מאשר בשיטות בנייה אחרות.

– עמידות לטווח ארוך: בניית בריכות שחיה טרומיות ידועות ביציבותן וחוזקן המתמשכים, ונשארות חזקות למשך שנים רבות. השילוב של בטון ובד מצופה PVC תורם לחוסן ולאורך החיים שלהם.

– התאמה אישית:בריכות אלו ניתנות להתאמה אישית כדי לענות על העדפות אינדיבידואליות, כולל גודל, חומרים והצורה הנבחרת של הרכיבים. גמישות זו מבטיחה שכל בריכה מותאמת לצרכים ולרצונות הספציפיים של בעל הבית.

אפשרויות התקנה

– קבורה חלקית: בריכות טרומיות ניתנות לקבורה חלקית, מה שמספק אפשרות בטוחה יותר, במיוחד עבור ילדים צעירים. אפשרות זו מאפשרת חיסכון בעלויות בחפירה ומשתלבת בצורה חלקה בסביבה הסובבת.

– לגמרי בקרקע: למשיכה אסתטית יותר, ניתן להתקין בריכות טרומיות במלואן בתוך הקרקע, וליצור אינטגרציה נקייה ונעימה חזותית עם הסביבה.

– קלות תחזוקה:התחזוקה של בריכות טרומיות קלה במיוחד, הודות לרצועות בד פוליאסטר מצופות PVC. רצועות עמידות אלו, המשמשות כתפרים אטומים למים, ניתנות להסרה בקלות ולהחלפה אם נלבשים. זה מפשט את תהליך התיקון, לוקח רק כמה שעות עד כמה ימים.

– הקמת בריכות שחייה מתועשות טרומיות מציעות שלל יתרונות, המשלבות התקנה מהירה, עמידות לאורך זמן ואפשרויות התאמה אישית. יכולת ההתאמה שלהם לשיטות התקנה שונות והתחזוקה הפשוטה הופכים אותם לבחירה מושכת עבור בעלי בתים המחפשים פתרון בריכת שחייה אסתטי ונטול טרחה.

מהם שלבי הקמת המתקן

– היתרים: קבלת היתרי בנייה מהרשויות המקומיות להתקנת בריכה טרומית.

– חֲפִירָה: חפירת הבור למבנה הבריכה על פי המידות המאושרות בהיתרי הבנייה.

– פילוס קרקע: פינוי פסולת (כגון אבנים ואדמה מיותרת) ויישור אתר החפירה.

– התקנת משטח בסיס: בניית מבנה ממסגר פלדה על פני הקרקע המפולסת לפי המידות והעיצוב שצוינו.

– הכנת המשטח ליציקת בטון: חיזוק הקרקע במוטות ברזל יציבים והנחת יריעות ניילון לאיטום לפני יציקת שכבת הבטון.

– יציקת בטון: יציקת שכבת בטון מזוין לרצפת המבנה.

– תִגבּוֹרֶת: התקנת תמיכה למשטח המבנה וחיזוק נקודות אסטרטגיות.

– בניית תשתית: התקנת אינסטלציה, אביזרי גמר, תשתיות ביוב ורכיבי חשמל.

– בניית חדר מכונות: בניית חדר מכונות ייעודי לבריכה, בית משאבות, מסננים, מערכות טיהור ומערכות נוספות לפי תכנון המתקן.

– ציפוי: מריחת פסי PVC המיוצרים באיטליה במיוחד עבור הפרויקט, המכסים את כל פני המתקן.

– מילוי: מילוי המתקן במים תוך הקפדה על שלמות מבנית כוללת, עמידות בעומס מים ותפקוד תקין של מערכות שונות.

– פרטים אחרונים: פיתוח סביבת המתקן, הוספת אלמנטים דקורטיביים והתאמתו לאסתטיקה של החצר שמסביב.

– אישור נוסף: קבלת אישור סופי מהרשויות המקומיות, לרוב בצורת הגשת טופס 4, המוודא שהבנייה עומדת בתכניות המאושרות.

– עֲלוּת: עלות בריכה טרומית, צור עמנו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ והכוונה אז יאללה שנדבר?

התהליך כולל קבלת היתרים, חפירה, הכנת קרקע, התקנה מבנית, יציקת בטון, חיזוק, הקמת תשתית, בניית חדר מכונות, ציפוי, מילוי, פירוט סופי וקבלת אישור נוסף. הרבגוניות וקלות התחזוקה הופכים בריכות טרומיות לאופציה אטרקטיבית עבור בעלי בתים.

הקמת בריכות שחייה בטון

בריכות בטון מציעות התאמה אישית שאין שני לה, מה שהופך אותן לבחירה פופולרית עבור מגורים יוקרתיים. חלק זה מתעמק בתהליך הבנייה המפורט, הכולל חפירה, חיזוק פלדה ויצירת מעטפת בטון. הדיון מתפרש על אישורים נדרשים ועל השיקולים הכספיים הקשורים בנושא בניית בריכת שחייה מבטון בהזמנה אישית.

בניית בריכות שחייה בטון היא שם נרדף לעמידות ואיכות, ומציעה מתקנים העומדים במבחן הזמן ללא בלאי או נזק. יתרון משמעותי אחד שמושך בעלי בתים רבים לבחור בבניית בטון הוא החופש העיצובי שאין שני לו שהוא מספק. תכנון והקמת בריכות שחייה בטון משלב עיצוב מונחה לקוח, המאפשר להעדפות אישיות להשפיע אפילו על הפרט הקטן ביותר. ניתן לעצב אותם בכל צורה וגודל, להתאים לכל רכיב, ולהציג גימורים ייחודיים הנבחרים ממגוון חומרים.

הודות להתאמה אישית מדויקת לשטח ואפשרויות גימור יוקרתיות, הקמת בריכות שחייה בטון משתלבות בצורה חלקה עם הגינה והטבע שמסביב. בעוד שהבנייה עשויה להימשך מספר שבועות עד מספר חודשים, בהתאם לגודל הבריכה, עיצובה ואלמנטים ייחודיים לבקשת הלקוח, התוצאה היא שילוב הרמוני עם הנוף.

כחלק מהמתקן או כמבנה נפרד ניתן להתקין ג'קוזי מבטון יוקרתי להשלמת פינת הרחצה. שילוב ג'קוזי בתכנית הבנייה חיוני לקבלת האישורים הנדרשים. תכונה נוספת זו משפרת את חווית הבריכה הכוללת, ומספקת תוספת מפנקת למרחב הבילוי.

תהליך הבנייה כולל תכנון קפדני, התאמה אישית ודיוק ליצירת בריכת שחייה מבטון העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של עמידות, משיכה אסתטית ושילוב עם הסביבה הטבעית.

מהם שלבי הקמת המתקן

אישורים: קבלת אישור בניה מהרשות המקומית להקמת בריכת בטון.

חפירה: חפרו בור מתוכנן כהלכה למבנה לתוך הקרקע לפי תוכניות הבנייה המאושרות.

פינוי פסולת: נקה את השטח מפסולת, אבנים ואדמה מיותרת, יישור הקרקע לקראת תחילת הבנייה.

התקנת מזחים: בצעו קידוחים והתקנת מזחים (עמודים קבורים עמוק באדמה ומחוברים ליסודות) לפי התכנית ההנדסית והנחיות יועץ הבטיחות.

בניית תשתיות: התקנת תשתיות ביוב וחשמל לבריכה.

בניית מסגרת: הקמת מסגרת המבנה העשויה מפלדה ועץ, המחברת אותה לרציפים.

יציקת בטון ראשונה: בניית בטון כוללת תהליך יציקה דו-שלבי. בתחילה יוצקים שכבת בטון מעורב, עליה מתקינים ומסדרים את התשתיות. בהמשך מתווספות שכבות נוספות של בטון קונסטרוקטיבי.

התקנות נוספות: התקנת אלמנטים הקשורים למתקן כגון צינורות מים, קווי מפלג מים וגופי תאורה הן בפנים והן בחוץ. כמו כן, ניתן להתקין מערכות נוספות, כגון צינור מפל, מתקני חימום מים (לבריכות מחוממות), ותשתית כיסויי בטיחות.

יציקת בטון שניה: שכבות הבטון הקונסטרוקטיביות עשויות מבטון מסוג B400 בשילוב סיבי ברזל הידוע בחוזקו ובעמידותו.

בדיקה: בדקו את יציבות הקונסטרוקציה, עמידות הבטון ללחץ מים וחפשו נזילות אפשריות.

גימור: אטום את המבנה לבטיחות וליישם גימור יוקרתי באמצעות חומרים כמו פסיפס או אריחי קרמיקה.

פרטים אחרונים: ציידו את המתקן וסביבתו באלמנטים הכרחיים כמו ציוד בטיחות, פרטי גינון, אביזרי גינה וריהוט מתאים לשיפור המראה הכללי.

אישור נוסף: לאחר סיום הבנייה יש לקבל טופס 4 מהרשות המקומית המוודא שכל הבנייה התבצעה כמתוכנן ובהתאם להיתרים שאושרו.

מחיר: בניית בריכות שחיה בטון פרימיום ואיכותיות הן היקרות בשוק. צור עמנו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ והכוונה אז יאללה שנדבר?

אנו מציעים סל שירותים איכותי להקמת בריכה פרטית, החל משלב העיצוב והתכנון הראשוני ועד לפרטי העיצוב הקטנים ביותר והתחזוקה השוטפת מעבר להקמת בריכות שחיה סטנדרטית.

הקמת בריכת שחייה עם הפתרון המושלם להגשמת החלום

  • שרותי ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל שלבי הפיתוח והקמת בריכות.
  • שימוש בטכנולוגיה וחומרים ידידותיים לסביבה ולאדם.
  • שרותי עיצוב ותכנון אדריכלי של מיטב משרדי האדריכלים בישראל תרם הקמת הבריכה.
  • מכירה והתקנה של מערכות הנחשבות לחוד החנית של הטכנולוגיה בתחום.
  • סל מוצרים ושרותים תחת קורת גג אחת.
  • הדרכות תפעול ותחזוקה גם לאחר גמר הפרויקט.

“פלגים” הקימה במהלך מעל 20 שנות פעילותה עשרות בריכות שחייה מסוגים שונים ברחבי הארץ ותשמח להגשים גם לכם את החלום

להצעת מחיר ולפרטים נוספים