שירות לקוחות:

073-7761900

בריכות שחייה ביתיות: המפלט האולטימטיבי בחצר האחורית

המדריך האולטימטיבי לבניית בריכת החצר האחורית שלך - פלגים בריכות שחיה
המדריך האולטימטיבי לבניית בריכת החצר האחורית שלך - פלגים בריכות שחיה

חולמים על סביבת מגורים עם בריכת שחיה פרטית משלכם?

זה הזמן לדעת הכול על בריכות שחייה ביתיות בדרך להגשמת החלום

אם גם אתם מתגוררים בבית פרטי עם שטח חצר גדול יחסית או מצויים בימים אלו בתהליכי תכנון של ביתכם הפרטי, אין כל סיבה מוצדקת להימנע מהקמתה של בריכת שחיה ביתית בחצר הבית, וזאת לנוכח היתרונות הרבים הנלווים לכך, וביניהם: השבחה מידית של הנכס, פינוק מתמשך בחצר הבית, מענה אולטימטיבי להתרעננות בימי חמסין ושרב ויתרונות נוספים ההופכים את בריכות השחייה הביתיות לסמל סטטוס לכל דבר ועניין.

מה חשוב לדעת על תהליכי תכנון והקמה של בריכות שחייה?

בניגוד לבריכות שחיה עיליות, אותן ניתן להתקין על גבי השטח העומד לרשותכם ללא כל צורך בהכנה מוקדמת של פני השטח למעט פינוי השטח בהתאם לגודל הבריכה, תהליך תכנון והקמת בריכות שחיה מובנות, הוא תהליך מקצועי מורכב המחייב אתכם להסתייע בשירותיהם של בעלי מקצוע העוסקים ומתמחים בנושא. הקמה של בריכת שחיה ביתית מובנית הוא תהליך אותו ניתן ליישם גם במהלך עבודות הבנייה של ביתכם הפרטי וגם לאחר מועד אכלוס הבית, ובשני המקרים, ניתן לתכנן תהליך הקמה של בריכת שחיה מתועשת ותהליך הקמה של בריכת שחיה מבטון.

בריכות שחיה מתועשות

בריכות שחיה מתועשות הן בריכות המיוצרות במפעלי ייצור המיועדים לצורך כך, כאשר מבנה הבריכה המתועשת מגיע למקום ההתקנה לאחר הכנת תשתית ייעודית על ידי צוות ההתקנה בשטח. את הבריכות המתועשות ניתן לייצר מחומרי גלם שונים, וביניהם, פח מגולוון, קורות עץ, לוחות אלומיניום ומתכות וחומרים טרמופלסטיים. ברוב המקרים, נהוג לחפות את הבריכה ב-PVC או אריחים, כאשר רצפת הבריכה תבוצע ברוב המקרים באמצעות יציקת בטון. תכנון והקמת בריכות שחיה מתועשות הוא תהליך קצר יחסית בהשוואה לתכנון בריכות בטון.

בריכות שחיה מבטון

בריכות שחיה מבטון נחשבו מאז ומתמיד לבריכות השחייה היוקרתיות ביותר, וזאת לנוכח העובדה שמדבור בבריכות שחיה המתאפיינות בעמידות גבוהה במיוחד. תכנון והקמה של בריכת שחיה פרטית מבטון תאפשר לכם בין היתר ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות בכל הנוגע לעיצוב הבריכה, תצורת הבריכה, עומק הבריכה וסגנון החיפוי שלה. יחד עם זאת, חשוב לציין שתהליך התכנון וההקמה של בריכות שחיה מבטון, מצריך תכנון אדריכלי והקמה של חדר מכונות, דבר המייקר באופן משמעותי את תהליך התכנון וההקמה של בריכה מבטון בהשוואה לתהליך תכנון והקמה של בריכה מתועשת.

תכנון בריכות שחיה פרטיות – למי פונים וכיצד מתחילים?

הקמת בריכות שחיה חשוב שתעשה על ידי חברות העוסקות ומתמחות בנושא, משלב התכונן המקדים ועד ביצוע. באופן זה, תוכלו להבטיח לעצמכם מעטפת מורחבת של שירותים הכוללת בתוכה: תכנון אדריכלי בהתאם לתנאי ותוואי השטח העומד לרשותכם, תכנון מיטבי של חדר המכונות ותפעול הבריכה ברמה השוטפת, ייעוץ מקצועי בכל הנוגע לבחירת חומרי הגלם הנכונים לתכנון הבריכה על פי סוג בריכת השחייה המועדפת עליכם, וזאת לצד שירותים נוספים ההופכים את תהליך התכנון וההקמה ליעיל יותר, משתלם יותר ובטיחותי הרבה יותר עבורכם.

על מנת להתחיל לתכנון נכון את בריכת השחייה הביתית עליה אתם חולמים, אנו ממליצים לכם לבחור נכון את החברה שתלווה אתכם בתהליך התכנון וזאת בהתאם לכל אחד מהפרמטרים המקצועיים הבאים:

  • ידע מקצועי בענף בריכת השחייה
  • ניסיון מעשי בתהליך תכנון בריכות שחייה ביתיות
  • היקף שירותי התכנון וההקמה המוצעים לכם
  • איכות הביצוע של בריכות השחייה הביתיות אותן תכננה והקימה החברה לאורך השנים
  • היקף הטכנולוגיות בהן החברה עושה שימוש במסגרת תהליכי התכנון וההקמה

וזאת לצד הייעוץ המקצועי והשירות האישי המוצע לכם משיחת הטלפון הראשונה עם נציגי החברה.

לסיכום, בריכות שחיה ביתיות, הן ללא ספק  המפלט האולטימטיבי בימי שרב וחמסין, והקמתן תאפשר גם לכם ליהנות מיתרונות מרכזיים. יחד עם זאת, תהליך התכנון וההקמה של בריכת שחיה פרטית בחצר, מחייב אתכם להסתייע בשירותיהם של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, ובתוך כך, לאפשר לכם ליהנות מבריכות שחיה פונקציונאליות ואיכותיות לטווח הרחוק, תוך שימת דגש על תקנות התכנון והבנייה ועל ההיבט הבטיחותי הנלווה לכך.

.

 

 

 

להצעת מחיר ולפרטים נוספים