שירות לקוחות:

073-7761900

המדריך המלא עבור תכנון בריכות שחייה פרטיות

אם יש לכם גינה או חצר בשטח הבית, מאוד יכול להיות שבשלב הבא, תחליטו שאתם מעוניינים לבנות בריכת שחייה. יש לקחת בחשבון שהליך הקמת בריכות שחייה הוא לא פשוט ומורכב ממספר שלבים ופרמטרים שונים. בשלב הראשון, יש להתחיל עם הליך תכנון בריכת שחייה – כאשר, תכנון מקצועי ואיכותי, יתווה את הדרך לעבר בריכות שחייה פרטיות בסטנדרטים בלתי מתפשרים, אשר יענו על מלוא הצרכים והציפיות שלכם. בהליך התכנון, יש לשים דגש על פרמטרים כמו: מיקום הבריכה, המידות שלה, התשתיות סוג הקרקע עליו תבנה הבריכה וכיוצא בזה. כמובן, שחשוב שכבר בהליך התכנון, תוכלו להיות רגועים בידיעה שעומדים לצידכם אנשי מקצוע מנוסים, אשר יודעים לבצע את התכנון בצורה הטובה ביותר.

בריכות שחייה ברמת גימור גבוהה - פלגים

הליך הקמת בריכות שחייה

בניית בריכת שחייה בנויה אמורה להתחיל מתכנון מקדים והיא מצריכה בין היתר גם ייעוץ מקצועי של אנשי מקצוע ובין היתר: מהנדס, יועץ בטיחות ובמקרים מסוימים גם אדריכל – אשר תפקידו יהיה לעצב את הבריכה ואת הסביבה שלה (חשוב לבחור באיש מקצוע אשר מתמחה בנושא של עיצוב בריכות לבית פרטי). כמובן, שקיימת חשיבות גבוהה לבדוק שהחברה אותה אתם מכניסים לתמונה לצורך תכנון ובניית בריכת שחייה, אכן מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים, אשר מחזיקים בידע ובכלים לתכנן ולהקים את הבריכה בצורה המקצועית, האיכותית והמעמיקה ביותר. יש לקחת בחשבון שבכדי לבנות את אותה הבריכה, קיימת חשיבות גבוהה גם להשיג את האישורים הנדרשים עבור המטרה – בריכות בנייה מהוות סוג של יצירה והן מצריכות הנפקה של אישורי בנייה. בכל מקרה, יש לקחת בחשבון, שמדובר בהליך אשר יכול לקחת זמן.

עיצוב בריכת שחיה בית פרטי - פלגים

היכרות עם הסוגים השונים של בריכות

לפני שאתם יוצאים לדרך ומתחילים בהליך של תכנון ובניית בריכת שחיה, קיימת חשיבות גבוהה להכיר את כל סוגי בריכות השחייה הביתיות המוצעות ולבצע את הבחירה הטובה ביותר. בין סוגי הבריכות הנפוצות חשוב לציין את הבאות: בריכת פיברגלס – בריכה העשויה מחומר ייחודי אשר עשוי מסיבי זכוכית. מדובר בבריכות חזקות ובטיחותיות, שניתן להתקין אותן או מעל לפני הקרקע או מתחת לפני הקרקע. סוג נוסף הוא בריכה מתועשת – בריכה אשר משלבת בתוכה גם בטון וגם יריעות המתאפיינות בעמידות גבוהה.

מדובר בבריכות הנחשבות לקלות להקמה ומתאפיינות בעמידות גבוהה. המחיר של בריכות אלו הינן נמוך יחסית – ולכן, מהוות כבחירה המתאימה ביותר עבור אנשים אשר מעוניינים להקים בריכה ביתית בתקציב נמוך יחסית. סוג נוסף של בריכות ביתיות הן בריכות בטון – ברכות אשר נבנות משכבות שונות של בטון. מדובר בבריכות שהליך ההקמה שלהן הוא מורכב – אבל המאמץ משתלם, כי התוצאה הסופית באה לידי ביטוי בבריכה איכותית ויוקרתית אשר מתאפיינת בעמידות גבוהה במיוחד.

איך לבחור בריכת שחייה פרטית מתאימה?

כאמור, הדרך הטובה ביותר לבחור בריכת שחייה פרטית, היא להכיר תחילה את כל האפשרויות, על היתרונות השונים אשר כל אחת מהן טומנת בחובה. יש לקחת בחשבון, שהליך ההקמה דורש בכל מקרה הכנה מקדימה, המצריכה לא מעט שלבים. יחד עם זאת, ההבדלים בין הסוגים השונים באים לידי ביטוי בפרמטרים כמו: מחיר הבריכה, המורכבות של הליך הקמת הבריכה, אנשי המקצוע אשר ערוכים לבצע את העבודה – לא כל חברה אשר מתמחה בהרמת בריכות ביתיות, מחזיקה בידע ובכלים להקמת כל סוגי הבריכות. מהסיבה הזאת, חשוב לשים דגש גם על הנושא. בסופו של דבר, קבלת החלטות מושכלות, תאפשר ליהנות מבריכת שחייה איכותית, מעוצבת ומרשימה ולא פחות מכך, בטיחותית – וזאת לתקופת זמן ארוכה.

להצעת מחיר ולפרטים נוספים