שירות לקוחות:

073-7761900

הקמת בריכת שחייה ביתית

בריכות שחייה ביתיות נחשבות לחלום "הרטוב" של מאות אלפי ישראלים המתגוררים בבית פרטי עם חצר/גינה. על מנת שגם אתם תוכלו להפוך את החלום הרטוב למציאות מרעננת בכל פעם מחדש, ריכזנו עבורכם מידע כללי על השלבים הנלווים להליכי הקמתן של בריכות שחייה בחצר הבית.

סוגי בריכות שחייה הניתנות להקמה בשטח החצר / גינה

הקמת בריכות שחיה בחצר/גינת הבית מתאפשרת באמצעות שלוש סוגי בריכות:

  1.  בריכות בטון
  2. בריכות פיברגלס
  3. בריכות מתועשות

כאשר ההבדל בין סוגי הבריכות הנ"ל, בא לידי ביטוי בעיקר במורכבות ומשך הליכי התכנון וההקמה והעלויות הכספיות הנלוות לצורך כך. הבדלים נוספים בין סוגי הבריכות השונים באים לידי ביטוי בעלויות התחזוקה הנקבעות בין היתר בהתאם לגודל הבריכה ותדירות השימוש שלכם בה לאורך כל ימות השנה.

בריכת שחייה עמק האלה

תכנון בריכות שחיה – מהיכן מתחילים?

הליכי תכנון של כל אחד מסוגי הבריכות הנ"ל, מתחילים בביצוע עבודות עפר מקדימות במסגרת חופרים בעומק האדמה בשטח החצר/גינה בהתאם לעומק הבריכה הרצוי לכם. כאשר מדובר בהקמתה של בריכת בטון בחצר הבית, נהוג לבצע את עבודות התכנון וההקמה במסגרת הליכי הבנייה מן היסוד של הבית הפרטי, ואילו במקרים בהם מדובר בהליכי הקמה של בריכת שחיה תעשייתית, ניתן לבצע את עבודות העפר גם לאחר השלמת עבודות הבנייה של הבית הפרטי.

חשוב לדעת: גם הליכי הקמה של בריכות בטון וגם הליכי הקמה של בריכות מתועשות ו/או בריכות פיברגלס בחצר הבית, מחייבים אתכם בהשגת אישורי בניה מטעם הוועדה לתכנון ובניה הפועלת באזור מגוריכם, וזאת לנוכח העובדה שמדובר בפעולת בנייה הנמנית ברשימת הפעולות המחייבות הנפקת אישורי בנייה על פי פקודת חוק התכנון והבנייה המונהג במדינת ישראל.

כמו כן, חשוב לציין שהליכי תכנון והקמה של בריכות בטון, מתאפשרים אך ורק במקרים בהם תנאי הקרקע מאפשרים זאת, ולכן, קיים צורך להיוועץ עם יועץ קרקע לפני תחילת עבודות התכנון וההקמה. מנגד, הקמתן של בריכות מתועשות ו/או בריכות פיברגלס, מתאפשרת (כמעט) בכל סוגי הקרקע הקיימים וזאת לנוכח עמידותן הגבוהה בפני תזוזות קרקע כזו או אחרת.

תכנון בריכה בבית

בריכת בטון או בריכה מתועשת – מה עדיף?

בריכות בטון אותן ניתן לחפות באריחי שיש ייעודים, נחשבות אומנם לבריכות היוקרתיות ביותר בקטגוריית בריכות שחיה ביתיות, אך העלות הכספית הגבוהה הנלווית להליכי הקמתן ותחזוקתן של בריכות הבטון, הפכה את הבריכות התעשייתיות לברירת המחדל המועדפת על ידי ישראלים רבים המעוניינים להקים בריכת שחייה פרטית משלהם בחצר הבית.

בניגוד לבריכות הבטון, בריכות מתועשות אינן מחויבות בחדר מכונות לצורך תפעולן, אשר פעולות הניקוי והסינון של מי הבריכה מתאפשרים באמצעות ציוד ומכשור מתקדם מסוגו (רובוטים), והדבר מוזיל באופן משמעותי את עלויות התחזוקה. על מנת לשדרג את סביבת הבריכה המתועשת בחצר ביתכם, תוכלו לחפות את המשטח לצד הבריכה באמצעות ריצוף חוץ מסוגים שונים וביניהם: ריצוף טרצו, ריצוף אבן טבעית, ריצוף משטח דק וכדומה.

להצעת מחיר ולפרטים נוספים