שירות לקוחות:

073-7761900

כיצד לעלות את ערך הנכס באמצעות בריכת שחיה?

בריכות שחיה באורנית - פלגים בריכות שחיה
בריכות שחיה באורנית - פלגים בריכות שחיה
פרויקט בריכות שחיה הוד פלגים - השרון
פרויקט בריכות שחיה הוד פלגים - השרון
בריכות שחיה רמה אחת מעל כולם!
בריכות שחיה רמה אחת מעל כולם!
עיצוב בריכות שחיה בשוהם - פלגים
עיצוב בריכות שחיה בשוהם - פלגים
פשוט הצגה!!! פלגים בריכות שחיה
פשוט הצגה!!! פלגים בריכות שחיה
פרויקט בריכות שחיה בעמק האלה
פרויקט בריכות שחיה בעמק האלה

בריכות שחייה פרטיות המוקמות בשטח הגינה/חצר הפרטית הן סמל סטאטוס לכל דבר ועניין והן מהוות אמצעי להשבחת הנכס העומד לרשותכם. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של בריכות שחייה פרטיות הניתנות להקמה בשטח החצר/גינה, וביניהן: בריכות בטון הנחשבות ליוקרתיות ביותר בקטגוריה, בריכות פיברגלס  ובריכות מתועשות אשר הפכו בשנים האחרונות לאופציה המהירה והזולה יותר להקמת בריכות שחייה פרטיות.

למה להשקיע בבריכת שחייה פרטית בחצר?

בריכת שחיה פרטית העומדת לרשותכם בשטח החצר/גינה תאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות לאורך כל ימות השנה, אך היא בעיקר תשביח עבורכם את הנכס ותעלה את ערכו ושוויו. מעבר לכך, חשוב לציין שכיום תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות קירוי וחיפוי של בריכות שחייה פרטיות והדבר מאפשר לכם "לנצל" את השטח בו מוקמת בריכת השחייה גם במהלך חודשי החורף.

הקמת בריכת שחייה פרטית – מה חשוב לדעת?

הקמתה של בריכת שחייה פרטית מיועדת לכל אילו מבינכם המתגוררים בבתים פרטיים עם שטח גינה/חצר כזה או אחר המאפשר הליכי הקמה של בריכת שחייה בגודל מותאם. הפתרונות המעשיים המוצעים לכם כיום בתחום הקמת בריכות שחייה מובנות בשטח החצר, מאפשרים לכם לנצל באופן המיטבי ביותר כל שטח פנוי המיועד מלכתחילה להקמת בריכת שחייה. ברוב המקרים, הקמה של בריכת שחיה מובנית נעשית כחלק מהליכי הבנייה של הבית הפרטית ובמסגרת תהליך עיצוב פנים וילות במסגרתו מושם דגש על שטח החצר כחלק בלתי נפרד מהליכי עיצוב פנים וילות יוקרה.

כל סוגי הבריכות הניתנות להקמה כבריכות שחיה מובנות בשטח החצר, מחייבת עבודות תכנון מקדימות הכוללת עבודות עפר, עבודות חיפוי והקמת חדר מכונות ייעודי. יחד עם זאת, חשוב לציין שקיימים הבדלים בין בריכות שחייה מובנות מבטון לבין בריכות שחייה מתועשות ו/או בריכות שחייה פיברגלס. הבדלים אלו באים לידי ביטוי בהליכי ההקמה, תחזוקת הבריכה לאורך ימות השנה והבדלים נוספים עליהם מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע מתחום הבריכות הפרטיות.

הקמת בריכות שחייה פרטיות – למי פונים?

בכל תהליך עיצוב פנים בתי יוקרה המיועד לבעלי בתים פרטיים ומיושם על ידי מעצבי פנים המתמחים בהליך עיצוב וילות בתי יוקרה, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות תכנון ועיצוב לצרכי הקמת בריכות שחייה. יחד עם זאת, תדרשו לשכור את שירותיהם של אדריכל ומהנדס בניין לצורך תכנון מיטבי של עבודות ההקמה של בריכת השחייה עליה אתם חולמים. ברוב המקרים, תכנית הבניין של בריכת השחייה בשטח החצר היא חלק מובנה מהתכנית האדריכלית של המבנה במידה ומדובר בבניית בתים פרטיים. ברמה הטכנית – פרקטית, תוכלו להסתייע בשירותיהן של חברות העוסקות ומתמחות בהליכי הקמה של בריכת שחייה מכל סוג: בריכות בטון, בריכות פיברגלס ובריכות מתועשות כבריכות שחייה מובנות בשטח החצר.

להצעת מחיר ולפרטים נוספים