שירות לקוחות:

073-7761900

כללי בטיחות בבריכה- כל מה שצריך לדעת

השילוב הקטלני בין חום יולי אוגוסט לבין חופש גדול בו הילדים מטפסים על הקירות או יושבים שעות מול המסך מביא רבים אל מקום המפלט: בריכת שחיה. בריכה היא מקום כיפי, מרענן ומכניס אנרגיות והשחייה היא כמובן מבורכת. עם זאת, גם בבריכה צריך לדעת איך לפעול ומה לעשות. ניתן לשמוע בתקשורת על לא מעט מקרים של טביעות בבריכות, כולל כשההורים היו לצד הילדים ורק לרגע הסיטו מהם את המבט. רק כמה כללי בטיחות שתקפידו עליהם בבריכות שחיה ותקבלו בילוי נהדר לימים חמים ובכלל:

  • לא משאירים ילדים לבד בבריכה:

    הילד נמצא בבריכת הפעוטות בה גובה המים הוא סנטימטרים ספורים? זו אינה סיבה מספיקה להשאיר אותו לבד, גם אם ממש מתחשק לכם לשחות בבריכה הגדולה. טביעות רבות קורות גם כשהמים הם בגובה נמוך מאוד. מספיק מצב בו הפנים בתוך המים מעל הזמן שהגוף יכול להכיל וישנה טביעה. לכן, תמיד שימו עין על הילדים גם בבריכות כאלה.

  • לא לרוץ בבריכה:

    ילדים רבים נוטים לרוץ על שפת הבריכה מתוך התלהבות ורצון להכנס כבר למים בלי לבזבז רגע מיותר, או כדי לקבל תנופה לקראת קפיצה. אל תאפשרו להם לרוץ סביב הבריכה. המים הופכים את המשטח סביב הבריכה לחלק ואפשר בקלות לצאת עם רגל או יד שבורות.

  • שימוש באמצעי בטיחות:

    הילד לא יודע עדיין לשחות מעולה? אל תיקחו סיכון. שיכנס למים רק עם מצופים. אם זהו ילד קטן יותר דאגו שיכנס למים עם גלגל. הילד שוחה בכוחות עצמו אך עדיין לא מאוד מיומן? קחו איתכם גם "בננה" להיעזר בה אם צריך.

  • לבחור בריכה העומדת בתקנים:

    גם בקרב בריכות שחייה, יש הבדלי איכות ורמות. רצוי לבחור בריכות שחיה העומדות בכל התקנים, בריכות בהן שטח הבריכה מגודר ושיש בהן מציל כל הזמן. גם אם המחיר גבוה יותר, עדיף לבחור בריכה מסודרת, עירונית או של ארגון גדול או לפחות קאנטרי בעל שם מאשר בריכה הנמצאת בידיים פרטיות בידי אדם או גורם לא מוכרים שיתכן מאוד שאין עליהם פיקוח.

  • להקשיב להוראות המציל:

    הילדים אוהבים פעמים רבות להרגיש גיבורים ולעשות מה שהם רוצים בבריכה או פשוט נסחפים בהתלהבות ובכיף. הקפידו שיקשיבו ויצייתו להוראות המציל בבריכה. הדבר יכול להציל חיים.

  • בבריכה שלכם – הקפידו פי כמה:

    אם עד עכשיו המאמר עסק בבריכות ציבוריות, זה המקום להזכיר את הבריכות הפרטיות. יותר ויותר משפחות לא מוותרות על בריכה, אפילו בניית בריכה קבועה. זכרו שבבריכה הפרטית שלכם אתם המפקחים של עצמכם והאחריות היא כולה שלכם. אין תסכול גדול ממצב בו הילד טבע בבריכה אצלכם בבית. דאגו שאת הבריכה יתכנן ויבנה עבורכם גורם מקצועי בעל ניסיון רב בתחום שאינו מתפשר על חומרים, תהליכי עבודה ומקפיד על ביצוע העבודה בצורה מושלמת. אנו בחברת פלגים מבצעים תכנון, בניה ותחזוקה של בריכות שחיה בצורה יסודית וללא פשרות.

 

להצעת מחיר ולפרטים נוספים