שירות לקוחות:

073-7761900

כל מה שצריך לדעת על שיפוץ בריכה

רוצים לשפץ ולחדש את הבריכה הפרטית שלכם? תכנון בריכות זה עסק של מקצוענים! לשם כך, מומלץ לכם לעבוד עם אדריכל המומחה בתכנון בריכות, כדי שהבריכה שלכם תהיה יפה ונוחה ביותר.

למה כדאי לכם לשפץ את הבריכה עם חברת "פלגים"?

חברת פלגים, מתכננת ומשפצת בריכות. החברה משלבת טכנולוגיות ירוקות בתכנון הבריכה. את החברה, ייסד בשנת 1996, האדריכל אבנר צדוק.

כל מה שצריך לדעת על שיפוץ בריכה - פלגים בריכות שחיה מבטון

האם כדאי לשלב את קצה הבריכה עם ריצוף הדק?

אם כבר אתם טורחים ומשפצים את הבריכה הביתית- מדוע לא לתת לבריכה תחושה ואווירה של חוף ים? באופן כללי- אם אתם רוצים לתת לחצר שלכם תחושה של בית מלון, מומלץ לכם לרצף את החלק שסביב החצר, בדק. אולם, אתם לא חייבים לשים גבול אבן בקצה לבריכה. אתם יכולים לעצב את הבריכה באופן כזה שהמים יגעו ישר במשטח הריצוף שמסביב. בבריכות גדולות, מראה של מי בריכה הצמודים לדשא, מזכיר את מראה הים.

מתי כן כדאי לשים גדר בטון סביב בריכת השחייה?

כאשר חלק מהקהל המשתמש בבריכת השחייה הוא ילדים קטנים ופעוטות- מומלץ לשים גדר בטון סביב בריכת השחייה. וכך, לא יוכלו הפעוטות להיכנס בקלות אל הבריכה- כי תהיה להם גדר. כדי לרדת ולהיכנס אל הבריכה- בונים מדרגות מבטון. בבריכה זו רצפת הבטון בנויה בשיפוע, וכך המים הולכים ונהיים עמוקים יותר. כאשר בונים בריכות בטון בבתים פרטיים, מומלץ שהשיפוע יהיה החל מגובה נמוך מאוד המתאים לפעוטות, ועד לגובה המתאים לילדים גדולים יותר.

איך אפשר לעצב בריכה בסגנון כפרי?

לא לכל משפחה מתאים בריכה פרטית, שדפנותיה עשויות מבטון חלק. ישנן משפחות הרוצות בריכה בעיצוב כפרי. למשפחות אלו, מתאים לשים ריצוף אבן בתוך הבריכה. אריחי האבן, הינם האריחים המוכרים לנו ממרצפות המדרחוב. אריחים אלו, נותנים לבריכה עיצוב כפרי. כיוון שהמים מכסים את האריחים, לא חם ברגליים כאשר דורכים עליהם. אם רוצים להוסיף לסגנון הכפרי, אפשר לרצף גם את השטח שמסביב לבריכה באריחים אלו. כאשר רצפת הבריכה בנויה בשיפוע, מומלץ לשים אריחי אבן גדולים ורחבים.

הרחבת הבריכה באמצעות ניסור בטון.

משפחות רבות, בונות בהתחלה בריכה פרטית קטנה בחצר. הן רוצות להתנסות בבריכה. כעבור זמן מה כאשר המשפחה התרגלה לבריכה הפרטית, ולמדה כיצד לשמור על הבטיחות, ואיך למנוע מילדים קטנים להגיע לבד לשטח הבריכה- המשפחה רוצה להגדיל את שטח הבריכה. האם הגדלת שטח הבריכה אפשרית? לשם כך יש לרוקן את מי הבריכה, ולחפור באדמה שסביבה. כאשר קירות הבריכה עשויים מבטון, יש צורך לפרוץ את קירות הבטון של הבריכה. לשם כך, פותח מסור מיוחד, אשר קצוות הלהב מכוסים באבקת יהלום. חומר זה חזק מאוד. מסור זה נקרא "מסור יהלום". באמצעותו, ניתן לנסר את קירות הבטון של הבריכה, ולהמשיך לחפור באדמה כדי להגדיל את הבריכה. למחירון ניסור בטון, לחצו כאן!

להצעת מחיר ולפרטים נוספים