שירות לקוחות:

073-7761900

פתרונות קירוי לבריכות שחייה – למי הם מיועדים?

בריכות שחייה נעשו בשנים האחרונות שכיחות בביתם של רבים. הצמיחה הכלכלית אותה חוותה ישראל בעשור או שניים האחרונים הביאה את בריכת השחייה ממוצר המיועד לעשירים בלבד לכזה המצוי בביתם של רבים מבני מעמד הביניים. בנוסף, הרחצה בבריכה פרטית איננה נתפסת עוד כחוויה הדוניסטית אלא כפעולה שכיחה וסבירה. לאור זאת, הטיפול בבריכה נעשה מנת חלקם של אנשים רבים, המבקשים לשמור על הבריכה שלהם באופן הטוב ביותר.

שיטות הטיפול

בתוך זמן קצר מבניית הבריכה בבית, מגלה בעל הבריכה כי תחזוקת הבריכה איננה כרוכה רק במילוי המים בתחילת העונה וריקונה בתומה. אלא, במציאות, בעל הבריכה נדרש לטפל בה כל העת. הטיפול הבסיסי והחיוני ביותר הוא טיהור המים. על מנת לעשות כן, יש להתקין מערכות סינון אשר תפקידם לשמור את המים ראויים לשחייה (כמובן שלא לשתייה). מערכות אלה שומרות את הכימיקלים בבריכה לפי הנורמות הדרושות ושומרות על חייכם.

פתרונות קירוי לבריכות שחיה - פלגים

קירוי הבריכה

קירוי הבריכה היא אחת מהאפשרויות העומדות בפני בעליה לטובת שמירה עליה. אחת התכליות בשמן יש לקרות את הבריכה הוא הרצון לשמור עליה באופן שוטף ומיטיב. קירוי בריכה ימנע כניסה של לכלוך לבריכה, ובכך יקל על עבודת הפילטר. בנוסף, קירוי הבריכה יכול לשמש כפתרון לטובת שימוש בבריכה גם בחורף. הרי זה לא נעים לשחות בבריכה כאשר יורד גשם בחוץ או כאשר הקור גובר. עם זאת, קירוי הבריכה ימנע את כניסת הגשם ואף יסייע במיתון הקור כפי שהוא מורגש בתוך הבריכה.

סגנונות עיצוביים שונים

קירוי בריכות שחייה לא חייב להיות פתרון שאינו אסתטי או כזה המשתלב עם הבית/החצר. קירוי בריכת שחייה יכול לשמש כפתרון שלא רק שאינו גורע מעיצוב הבית והחצר אלא מסייע לשפר אותה. כך, לדוגמא, ייתכן קירוי שקוף אשר יבליט את מקומה של הבריכה וסייע לייצר תחימה מעניינת לעין. דוגמא נוספת היא קירוי באמצעות אוהל, אשר יסייע לייצר שני מתחמים שונים ויבחין בין הבית לבריכה. כלומר, ישנם פתרונות קירוי שונים אשר עשויים להתאים למגוון של מצבים בהתאם לצרכים ולרצון העיצובי.

פתרונות קירוי מקצועיים לכל סוגי הבריכות - פלגים

חשיבות האיכות

כאשר רוכשים קירוי לבריכת שחייה ישנה חשיבות יתרה לקירוי בריכת שחיה שיהיה איכותי ויחזיק מעמד לזמן רב תחת תנאי הטבע. במילים אחרות, עליכם לוודא כי הקירוי שלכם עמיד דיו להתמודדות עם גשמים, רוחות, לחות וקרני השמש, וזאת על מנת שההוצאה תהיה חד פעמית ולא תיאלצו להחליף את הקירוי אחת למספר שנים. קירוי לבריכה היא איננה רכישה תקופתית, אלא יש לבצע אותה בצורה כזו שלא תידרש השקעה נוספת בקירוי הבריכה. לפיכך, עליכם לוודא שהקירוי אותו אתם רוכשים עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, שהעיצוב מוצא חן בעיניכם ושהוא בעל עמידות מוכחת בפני איתני הטבע.

להצעת מחיר ולפרטים נוספים