שירות לקוחות:

073-7761900

קירוי בריכות שחייה באמצעות פרגולות אלומיניום מתקפלות

המטרה של הצללה או קירוי לבריכה הוא בדרך כלל להגן מפני הרוחצים בקיץ מפני קרינת השמש (לא כולם זוכרים לשים קרם שיזוף). בחורף לעומת זאת משתמשים בקירוי על מנת לשמור על הטמפרטורה של המים שעוברים חימום וכמובן גם להגנה מפני הגשם אם הברכה נמצאת בחוץ. אחד הפתרונות היותר אפקטיביים עבור בריכות שחייה פרטיות, הוא קירוי של הבריכה באמצעות פרגולות אלומיניום. בשונה מפרגולה רגילה, פרגולת אלומיניום מזכירה במנגנון הפתיחה שלה סוכך חשמלי שיכול להיפתח או להיסגר. ההבדל העקרוני והחשוב יותר לעניין הקירוי הוא שכאן הגג נפתח מהמרכז או אחד מן הצדדים (בהתאם למודל).

למה דווקא פרגולת אלומיניום מתקפלת?

היתרון המרכזי של פרגולות האלומיניום המתקפלות הוא האלומיניום עצמו. מדובר בחומר קל משקל שלא דורש כמעט התאמות מיוחדות על הקרקע ואפשר לצבוע אותו במגוון של צבעים בתהליך מיוחד של צביעה בתנור (שגם דוחה חלודה). הגג של רוב הפרגולות הללו עשוי מפלסטיק מסוג PVC. יתרונו הספציפי של ה-PVC המשמש כאן הוא בכך שהוא כמעט ואינו דורש תחזוקה, מסוגל לדחות לכלוך ומזיקים אחרים. לכן מספיק לשטוף אותו עם צינור, לטאטא עלים שהצטברו עליו וכו'.

בנוסף לכך, דווקא פרגולות האלומיניום המודולריות (כלומר, כאלו שלא נבנות במיוחד עבור כל פרויקט) מתאימות מאוד לקירוי שטחים בגדלים לא סטנדרטים. הסיבה לכך היא שניתן לחבר מספר פרגולות יחדיו והן אפילו לא חייבות להישען על עמודים. הן יכולות להישען על קיר או על קיר אחד וכמה עמודים (כך שהפרגולה יכולה להישען בזווית חדה) למעשה, קל מאוד לשלב את הפרגולות הללו עם סגירה הרמטית של גג הבריכה באמצעות חיבור שלהן לקירות או סוככי צד מסוגים שונים. זהו פתרון מושלם עבור בריכות הנמצאות בתוך סאונות, מתחמי כושר בבתי מלון ועוד.

חלום שהפך למציאות גם אצלנו בשוהם - פלגים

לא רק מעל הבריכה

לצד פרגולות שנמצאות מעל הבריכה, אסור לשכוח שאפשר להשתמש בפרגולות האלו גם בפינות הישיבה לצד הבריכה. כאן אפשר לחבר מספר פרגולות בזוויות שונות ולמעשה ליצור גג קלאסי עבור סגירה חלקית או מלאה של המתחם. כך לדוגמה קל מאוד להגן על דק טבעי מפני פגעי הטבע וגשמים.

ויש עוד כמה אקסטרות

מכיוון שפרגולות אלומיניום הן חשמליות, יש להן עוד מספר יתרונות. לדוגמה, אפשר לצמד להן תאורה פנימית עם שליטה בעוצמה. תאורה זו צמודה לחלק הפנימי של הפרגולה ואפשר להגן מפני השפרצות של מים.
יש גם אביזרים נוספים כמו למשל מרזבים שאפשר להתקין לצד הגג ובאופן זה למנוע נזק לפרגולה או אפילו חיישנים לסגירה שלה ברגע שמתחילות לנשוב רוחות חזקות. אלו יכולים להיות שימושיים מאוד עבור מתחמי נופש כגון צימרים באזורים מועדים לפורענות כמו למשל צפון הארץ.

לסיכום

למרות שפרגולה מאלומיניום אולי לא נשמעת כמו הפתרון הקלאסי לקירוי בריכות שחייה, בלא מעט מקרים מדובר בפתרון נהדר עם יתרונות רבים לעומת כיסויים ייעודים הדורשים מנגנוני סגירה ופתיחה מורכבים או התאמה פרטנית לגודל של הבריכה.

להצעת מחיר ולפרטים נוספים