שירות לקוחות:

073-7761900

שליטה בתהליך בניית הבריכה: טיפים וטכניקות

שיופי ואיכות נפגשים בבית פרטי ברעננה - פלגים בריכות שחיה
שיופי ואיכות נפגשים בבית פרטי ברעננה - פלגים בריכות שחיה

חולמים על בריכה פרטית בשטח החצר העומדת לרשותכם?

זה הזמן להגשים את החלום ולהתחיל לתכנן את הבריכה הפרטית עליה אתם חולמים.

תכנון והקמת בריכות שחיה הוא תהליך מקצועי המיועד לבעלי בתים פרטיים שלרשותם שטח ייעודי בחצר/גינת הבית. תהליך מקצועי זה מתייחס לתהליכי תכנון והקמה של בריכות שחיה מובנות בשטח החצר, וביניהן, בריכות שחיה מתועשות ובריכות שחיה מבטון. בשני המקרים, מדובר בתהליך תכנון המחייב אתכם להסתייע בשירותיהם של אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בתהליכי התכנון וההקמה של בריכת השחייה, משלב הייעוץ הראשוני ועד לטבילה הראשונה שלכם בבריכת השחייה הפרטית.

עיצוב בריכות שחייה – השלב הראשון בתהליך התכנון וההקמה

גם במקרים של הקמת בריכת שחיה ביתית מתועשת וגם במקרים של הקמת בריכת שחיה ביתית מבטון, תהליך התכנון הראשוני מתחיל מעיצוב בריכת השחייה, כאשר ההיבט המרכזי לצורך כך נעשה בהתאם לייעוד הבריכה וגודלה. כאשר אתם מתכננים את בריכת השחייה, חשוב להגדיר את גבולות הבריכה על פי מידות השטח העומד לרשותכם, כאשר גבולות הבריכה נועדו להגדיר גם את גודל הבריכה עצמה וגם גודל השטח שישמש אתכם מסביב לבריכה.

לאחר הגדרת גודל השטח הייעודי לצרכי תכנון והקמת בריכות שחיה פרטיות בחצר הבית, ניתן להגדיר את צורת הבריכה על פי ייעודה.

בחירת חומרי הגלם להקמת בריכת שחייה ביתית

במקרים בהם בחרתם בבריכת שחיה מתועשת, חומרי הגלם מהם ניתן להקים את הבריכה הינו רחב ומגוון יותר מזה העומד לרשותכם בכמה מקרים בהם בחרתם בסוג של בריכות שחיה מבטון. את הבריכה המתועשת נהוג לייצר במפעל ייעודי המתמחה בנושא, כאשר גוף הבריכה מיוצר מחומרי גלם שונים כגון: עץ, פיברגלס, אלומיניום ומתכת. במקביל לעבודות הייצור של גוף הבריכה, מתבצעות בשטח ההקמה מספר עבודות תשתיות הכוללות חפירה לעומק בהתאם למידות הבריכה, כאשר את רצפת החפירה נוהגים לבצע ביציקת בטון. לאחר "הלבשת" גוף הבריכה בתשתית המובנית בשטח ההקמה, ניתן לחפות את הבריכה בחומרי גלם שונים בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם.

במידה ובחרתם בבריכת שחיה ביתית מבטון, אנו ממליצים לכם לבחור באריחים סינתטיים לצורך חיפוי הבריכה. אריחים אלו משלבים בתוכם שכבת הגנה ייעודית בפני נזקי מים וכלור, והם מגיעים במגוון רחב של צבעים. לעיצוב ייחודי של בריכת השחייה, אנו ממליצים לכם לשלב אריחים מעוצבים במרכז הבריכה היוצרים מעין ציור או סמל בעל משמעות, כאשר אחת מהאפשרויות כוללת עיצוב של שם המשפחה בתוך הבריכה.

תכנון אזורי הישיבה והשיזוף מסביב לבריכה

על מנת להבטיח לעצמכם חווית שימוש מפנקת בבריכת השחייה הפרטית, אנו ממליצים לכם לתכנן מראש את אזורי הישיבה והשיזוף מסביבת לשפת הבריכה, תוך התייחסות נקודתית לזווית קרני השמש במהלך שעות האור. כמו כן, אנו ממליצים לכם לתכנן את פריטי ריהוט הגן אשר ישמש אתכם לצרכי ישיבה מסביב לבריכה והתאמתם לסגנון העיצובי של בריכת השחייה וייעודה.

בטיחות מעל הכול!

תכנון והקמה של בריכות שחייה פרטיות, בעיקר בבתים פרטיים עם ילדים קטנים, הוא תהליך מקצועי במסגרתו חשוב לשים דגש על ההיבט הבטיחותי לצורך מניעת טביעות ותאונות אישיות בסביבת הבריכה הנובעות בין היתר מהחלקה. כפועל יוצא מכך, יש להתייחס לבטיחות השימוש בבריכה לאורך כל שלבי התכנון וההקמה, ובתוך כך, להבטיח לעצמכם בריכת שחייה כיפית ומהנה.

כיום, תוכלו להסתייע בהיצע מרשים של מוצרי בטיחות לסביבת הבריכה, וביניהם, כיסויי בריכה, גידור ייעודי לבריכות שחיה ביתיות ואמצעי בטיחות נוספים היכולים למנוע טביעות ואת התרחשותן של תאונות אישיות בסביבת הבריכה.

 

 

להצעת מחיר ולפרטים נוספים