שירות לקוחות:

073-7761900

תכנון ובניית בריכות שחייה ביתיות ומעקות

בריכת שחיה ביתית היא השקעה שווה ממנה נהנים לאורך כל השנה על פי מידת טמפרטורת המים והקירוי שלה. יחד עם זאת חייבים לנקוט במשנה זהירות בעיקר שיש בבית ילדים. המאמר יעסוק בתכנון ובניית מעקות לבריכות שחייה ביתיות.

הקמת בריכת שחייה בבית

בריכות שחייה ביתיות הן פריבילגיה שרק בעלי חצרות זוכים לה. רבים משקיעים ובונים בריכות מבטון או מתקינים בריכות פיברגלס. לבריכות מוסיפים אלמנטים על פי הצורך כמו מדרגות, תאורת לד ועזרי ספא. ישנם המשדרגים את הבריכה באמצעות קירוי על מנת שיהיה ניתן לרחוץ בה בחורף ודואגים לכסות אותה ולנקות באמצעים שונים כמו מכשירי חיטוי, מלח, כלור וכד'. ישנן אף בריכות שחייה המחייבות חדר מכונות כמו בבריכות ציבוריות, אך כל ההשקעה הכלכלית בבריכה צריכה להיות בהתאם לצרכים ולתקציב. במקביל, כאשר מתכננים בניית בריכה צריך לקחת בחשבון גם את כל אמצעי המיגון הנחוצים.

איך שומרים על הבטיחות בבריכה הביתית?

צריך לזכור שלבריכה הביתית אין מציל והשחייה שלכם ושל ילדיכם היא ללא השגחה. גם כאשר מרוקנים את הבריכה ממים לצורך ניקוי יסודי ישנה סכנת נפילה ועל אחת כמה וכמה בשעות בהן המבוגרים לא נמצאים בסמוך לבריכה היא מהווה סכנה ממשית לילדים. ביחד עם זאת ישנם פתרונות שבאמצעותם ניתן להגן על המשפחה ולמנוע מקרים מצערים. אין צורך לגדר את הבריכה בצורה שתגרע מהעיצוב שלה ולכן מומלץ להשתמש בסוג של מאחזי יד ומעקות איכותיים על מנת שהכניסה והיציאה מהבריכה תהיה דרך פתח המיועד לכך.

בריכת שחיה ברמה גבוה בהוד השרון - פלגים

כיצד מתכננים מעקות לבריכות שחייה ביתיות?

בניית בריכות שחייה מחייב תכנון מעמיק של מעקות בריכה מזכוכית. הזכוכית היא חומר שניתן לשלב היטב עם העיצוב המודרני. היא אלגנטית, אסתטית ויכולה להיות שקופה, שחורה, חלבית או מודפסת בהתאם לטעם האישי. מדובר על מעקה לבריכה ביתית תקני ובטיחותי לאור העובדה שמדובר על זכוכית רבודה שאינה מתנפצת אך יכולה להיסדק מעט במקרים מאוד קיצוניים. לפיכך, אין צורך לחשוש מפציעה או פגיעה בזכוכית וליהנות מצד אחד ממראה מרשים ואטרקטיבי ומצד שני מביטחון. תכנון מעקות לבריכה יתבצע גם על שיטת עיגון הזכוכית. כלומר, ניתן לעגן אותה וליישם את לוחות הזכוכית בין עמודי עץ, אלומיניום או ברזל על פי שיקולים אסתטיים, חוזק ועמידות, עיגון באמצעות הגבהה הרצפה או המדרגות ולחילופין עיגון הנטמע במשטח של מעקות הזכוכית שהוא הטרנדי ביותר מבחינה עיצובית.

החשיבות של מעקות לבריכה ביתית

ההחלטה להתקין מעקות לבריכה הביתית היא החלטה ברת חשיבות כיוון שהמעקות תוחמים שטח שלא פעם מהווה מוקד לפורענות. למעשה לא ניתן להעביר שום דבר שהוא יותר מקוטר של 10 ס"מ דרך המעקה ולפיכך ראש של תינוק לא יעבור שם ולא מתחת למעקה. בדומה, שער הכניסה מחייב תכנון קפדני כדי למנוע אסונות.

להצעת מחיר ולפרטים נוספים