שירות לקוחות:

073-7761900

אוהבים את הלוקסוס - בריכה פרטית בסטייל אחר

אוהבים את החיים הטובים? זה הזמן לדעת הכול על תכנון בריכות שחיה לבתים פרטיים, דירות גן ודירות גג

בריכות שחיה ביתיות הן הגדרה כוללת לכל סוגי הבריכות הפרטיות אותן ניתן לבנות, להתקין ולהציב בשטח החצר או הגג, כאשר סוג וגודל הבריכה נקבע בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים כגון: גודל השטח העומד לרשותכם, היקף התקציב העומד לרשותכם לצורך הקמת הבריכה, עלויות התחזוקה לאורך זמן וכדומה.

בריכות שחייה קטלוג 2021 - פלגים

בריכות מובנות ובריכות עיליות

כאשר מדברים על בריכות שחיה לבתים פרטיים או לדירות גג, מדברים למעשה על שני סוגים עיקריים של בריכות: בריכות מובנות ובריכות עיליות. מכיוון שבריכות עיליות אינן דורשות תכנון מיוחד לצורך הצבתן בחצר הבית או בשטח הגג, אנו נתמקד בבריכות המובנות.

סוגי בריכות מובנות

כיום, ישנם 2 סוגי בריכות מובנות אותם תוכלו לבנות בשטח החצר או הגג:

  1. בריכות שחייה מבטון
  2. בריכות מתועשות

בשני סוגי הבריכות, תדרשו לביצוע עבודות חפירה לצורך הקמת הבריכה, כאשר בריכת הבטון מצריכה גם יציקת בטון כחלק מהליך ההקמה. בריכות שחיה מבטון נחשבות ליקרות וליוקרתיות ביותר בקטגוריית הבריכות הפרטיות, כאשר המחיר הגבוה יחסית אותו תדרשו לשלם עבור הליך ההקמה, מבטיח לכם בריכת שחיה איכותית, מרשימה ופונקציונאלית לאורך זמן.

פלגים בריכות שחיה - דגם 2021

אם כך, מהם היתרונות והחסרונות של בריכות שחיה מתועשות

בריכת שחיה מתועשת היא למעשה בריכה מובנית אותה מקבעים בתוך פיר ייעודי שהוכן מלכתחילה בהתאם למידות הבריכה הרצויה לכם. הבריכה המתועשת בנויה למעשה על בסיס לוחות (פאנלים) המיוצרים במפעלי ייצור המתמחים בנושא, כאשר הפנלים משמשים ליצירת קירות הבריכה ועל גביהם ומתחתיהם מותחים יריעות ויניל או PVC המשמשים גם כחומר ציפוי. יריעות אלו מגיעות בעיצובים וצבעים שונים.

בריכה זו מגיעה ללא יסודות והיתרונות הבולטים שלה כוללים את המחיר הנמוך באופן יחסי לבניית בריכות שחיה מבטון, את מהירות ההתקנה ואת הגמישות העיצובית המאפשרת לכם ליהנות מבריכות שחיה מתועשות בצורות שונות. מנגד, חסרונותיה של הבריכה המתועשת כוללים: התבלות מהירה יחסית של חומרי הציפוי, שקיעת הבריכה לאורך זמן וסבירות גבוהה לגרימת נזקים לצנרת לאורך זמן. יחד עם זאת, חשוב לציין שתכנון נכון של בריכות שחיה ביתיות מסוג בריכות מתועשות, יאפשר לכם לצמצמם את היקף הנזקים העתידיים האפשריים.

אז מה עדיף: בריכה מבטון או בריכה מתועשת?

כפי שציינו למעלה, אחד מהשיקולים המרכזיים במסגרת הליך תכנון והקמה של בריכות שחיה ביתיות הוא השיקול הכלכלי, כאשר עלות ההקמה של בריכת שחיה מבטון גבוהה באופן משמעותי מהליך הקמתה של בריכה מתועשת. במידה והתקציב איננו מהווה פקטור עבורכם, אנו ממליצים לכם לבחור בבריכת בטון המאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות לאורך שנים. לצפייה בקטלוג עבודות של בריכות שחיה מבטון ובריכות שחיה מתועשות לחצו כאן

להצעת מחיר ולפרטים נוספים