שירות לקוחות:

073-7761900

פתרונות קירוי והצללה לבריכות ביתיות

מבני צל ופתרונות קירוי הם הכוח המניע מאחורי הירידה בבניית בריכות שחייה למגורים.

הירידה בבניית בריכות שחייה למגורים מיוחסת לזמינותם של מבני צל ופתרונות קירוי למלחמה בשמש החמה, אשר בתורה הובילה לירידה בביקוש לבריכות שחייה. מחקרים הראו שכאשר בריכה מוצלת על ידי מבנה או גג, ישנה ירידה משמעותית באידוי ובאיבוד החום.

היתרונות בקירוי בריכות ביתיות

קירוי בריכת שחייה ביתית היא החלטה חשובה ביותר שאין להקל בה ראש. ישנם מספר יתרונות שתוכלו ליהנות מהם כאשר אתם מחליטים ללכת על אפשרות הקירוי.

חלק מהיתרונות כוללים:

– מגן על בריכת השחייה שלך מקרני UV

– מספק מחסה מפני גשם ותנאי מזג אוויר קשים אחרים

– עוזר לחסוך בעלויות

– מכניס אור טבעי, יוצר אווירה קרירה ומזמינה לשחיינים ולא לשחיינים כאחד

לפניכם כמה סוגים של פתרונות קירוי והצללה לבריכה

בעלי בריכות מתעלמים לרוב מפתרונות קירוי והצללה. הם חושבים שכיסוי הבריכה יספיק כדי להגן על השקעתם. אבל האמת היא שכיסוי הבריכה לא יכול לעשות הכל. זה רק יחסוך את הבריכה שלך מגשם ושלג, אבל לא מדברים אחרים כמו פסולת או עלים שעלולים ליפול או רוח שמעיפה אותם למים.

הצללה חשובה גם מכיוון שהיא עוזרת לשמור על טמפרטורת המים שלך קרירה בימים חמים, מה שאומר שפחות כימיקלים משמשים לשמירה על טמפרטורה מוגבלת.

מרקיזה הוא בחירה מצוינת לפתרון קירוי. הוא עשוי מפוליפרופילן ונראה נהדר ויכול לסבול את תנאי מזג האוויר הקשים ביותר.

סוכך זרועות – הוא גוון לבריכה הנפוץ ביותר הם עשויים בדרך כלל מקנבס והם מציעים כיסוי מלא כמו מרקיזות.

סגירת חורף לבריכה – כשמגיעים החודשים הקרים, זה הזמן לסגירת חורף. כדי להגן על הבריכה שלך מפני הקפאה, אתה יכול להתקין כיסוי מעליה. זה ימנע מהמים לקפוא ולסדוק את ציפוי הבריכה.

באופן אידיאלי, כדאי לסגור את הבריכה בתחילת נובמבר או אפילו באוקטובר אם תצליחו לעשות זאת. בריכות זקוקות לזמן להתקרר לפני שהן נסגרות לקראת החורף. בריכות שנסגרות בטרם עת עלולות לקפוא ולהיסדק לפני שהן התקררו, מה שגורם לתיקונים יקרים באביב.

מחיר והתקנה פתרונות קירוי והצללה לבריכה

עלות פתרונות קירוי והצללה לבריכה יכולה לנוע בין 500 ל-4,000 דולר בהתאם לחומרים ותהליך ההתקנה.

חלק מהגורמים המשפיעים על המחיר הם:

  • סוג החומרים שבהם אתה משתמש
  • הגודל והסוג של בריכת השחייה שלך
  • המיקום הגיאוגרפי ותנאי האקלים שלך
  • תהליך ההתקנה

שורה תחתונה

בריכות מציעות מרחב מצוין לבילוי חיצוני, אבל אם אתה רוצה ליהנות מהבריכה שלך כל השנה אתה צריך לחשוב על הגג. מסיבת בריכה היא לא מסיבה בלי נוף מדהים לשמיים וכמה קוקטיילים מרעננים ועם גג על גבי הבריכה שלכם, אתם עדיין יכולים ליהנות מהשמש ולהתקרר בבריכה שלכם תוך כדי. פתרונות קירוי לבריכות קיימים בסגנונות וחומרים רבים. חשוב לבחור חומר שמתאים גם לאסתטיקה של הבית וגם לתנאי האקלים הסובבים אותו. העלות של פתרון זה תהיה תלויה בגודל, חומרים, צורה ומיקום.

להצעת מחיר ולפרטים נוספים